Stickat är skönt och snyggt


Ja jag har utväxt, det är för att jag håller på att sparar ut håret, så, det är lagomt snyggt alltså ;)


Det blev alltså denna stickade tröja som är på bild
, skärpet även det på bild och ett gulligt blommigt linne. 370 kronor totalt, eller ja 367 för att vara exakt.
↳ 

snyggt! vary köpte du skärpet & vad kostade det? väldigt snyggt! :)

sv: åå tack så mkt!! :D

↳ 

sv: så lite så :)



jaha okej, tack! :D

↳ 

sv: haha jaa man får la göra d;)

haft en bra dag?:)

↳ 

Ge mig den stickade tröjan!!

↳ 

vilken snygg!! :D

händer ikväll då?

↳ 

You made my day xD



Läste du vissa av dom andra kommentarerna!? Vissa är riktigt elaka, och du reagerar på min. Dock gullit med småtjejer som skall försvara henne helatiden =)

↳ 

Jätte fin! Och fin tjej :)



Svar: Å tack så jätte mycket! :D

↳ 

såna tröjor är jättesköna!

↳ 

såna tröjor är jättesköna!

↳ 

Hej! Vill du vara med och tävla om ett tufft halsband? :) Kram

↳ 

Sv, Hejhej.. Tack! :D

Förresten, vill du ha en design? Kika in http://dbyferm.jetshopfree.com! kramar!

↳ 

Svar: Okej :) Hur mår du idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

↳ 

SV: Okej :) Jag tycker det finns många som är märkesfixerade, långt ifrån alla men många är nog ^^ Själv bryr jag mig inte så mycket om själva märket :)

↳ 

tjusigt. :)

↳ 

sv; tack :) chill dill.

ha en bra kväll :D kram

↳ 

Sv; Det var snällt! ;D

Behåll den!!!!!!!!! Jag har inte ångrat mig en sekund att jag köpte min. Man vänjer sig. Det tog inte så lång tid. Tycker det är mycket bättre med touch än vanlig :D



Kram

↳ 

jag gillar den stickade tröjan :D myyysig :D

↳ 

Missa inte nelly.com - tävlingen hos mig. 3 vinnare får 500sek presentkort



fin blogg annars :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG