The big avslöjande


It's true! Jag Linnea, har gått och blivit med iPhone. Det var i fredags som pappa kom hem med skönheten till mig. Först var jag i chocktillstånd, fattade liksom inte. Sen hade jag ångest ändå tills i tisdags då vi fixade iPhonen. Klippte kortet o.s.v. Så ja, jag är numera iPhone ägare!

Så nu mina kära vänner så får ni tipsa mig om era favorit appar, spel, verktyg m.m!
Min favorit app just nu är Robot Unicorn attack, hihi...
↳ 

Wow grattis!! :')



Svar: Det ska jag hällsa henne <3 Det lovar jag...

↳ 

Fin iphon!^^

tävla gärna i min "Veckans Blogg" tävlinng och i min fototävling!:D

↳ 

Jag tänkte bara säg att jag har börjat blogga igen på http://annasfoto.webblogg.se

↳ 

sv; tacktack :D

Vad roligt med en iphone! :)

↳ 

SV: haha förlåååt, jag va tvungen ju 8'D

↳ 

Angry birds är riktigt roligt :)

↳ 

lycko dig, jag vill också ha! ;-))

↳ 

Nice, jag vill också ha en! Fast jag håller på att spara till en ny kamera, det ligger faktiskt högre upp på min lista ;)

↳ 

Jag har med funderat på en iphone. är du nöjd änsålänge?

↳ 

svar: yaapp, någon kanske hör min önskan. snart hoppas jag ;)

↳ 

allt bra med dej idag? :)

↳ 

sv: jaha, jo det förstår jag! :D

↳ 

Härligt :)

↳ 

lyckost! ;)

↳ 

Härligt med en iPhone! Ja men precis, skithärlig bild med kattungarna!

↳ 

Snygg blogg!!

Åh, själv pajjade jag min för en vecka sedan!

↳ 

woooww.. vad fel det där lät. Jag menade såklart inte att jag hade sönder min blogg. Utan min iphone så klart ;)

↳ 

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt close-up filter från tvspelsweb.se



http://annasfoto.webblogg.se/2011/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html#comment kika gärna in och delta! :)

↳ 

åå vad kul med iphone!

sv: yes nu har jag bytt, tack! :D

↳ 

gilla din blogg :) ska vi följa varann via bloglovin ?

↳ 

sv: Men ush det är ju ännu värre! :O

Btw, BLOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAA FFS!

↳ 

Sv; Vad roligt!! :)

Då kommer jag att länka dig ( och det andra )

i ett inlägg senare idag :)

Jättefin blogg har du föresten.



Kram!!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG