Grass, just a little thing, but we can miss it so much

Gräs... Finns det något man kan sakna så mycket som gräs egentligen? Långa vintermånader och inget gräs. Nej ibland saknar man gräs väldigt mycket.

Har uppdaterat jätte dåligt jag vet, men jag har väl levt lite utan bloggen igen. Ganska skönt men jag glömmer er inte. Har nästan ångest för att jag inte uppdaterar. Men kan säga att jag fotat Weronika idag. Dock vet jag itne hur nöjd jag är med resultatet.
↳ 

Sv: tack linnea!

↳ 

mysig bild :)

sv: åå tack! :D

↳ 

Hej bruden :) allt bra med dig ? kram

↳ 

Hejsan!

Just nu har jag en tävling i samarbete med tvspelsweb, priset är ett valfritt halvtonat filter och temat är "din favoritbild"

Skulle vara jättekul om du var med! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2011/may/fototavling-din-favoritbild.html#comment

↳ 

jag håller med dig, gräs är så härligt och har fin färg ;) heheh

↳ 

Hejsan! Jag kom med i en fototävling och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga en röst på mig som är NR: 5! Alla som röstar får länkar, jag har 320 läsare per dag, så det är en riktig chans! :D

Länk: http://exposure.blogg.se/2011/may/finalister-fototavling-var.html?_tmp=5a228cb2e2428192d6f3eddd2ce27e0772388cb2

↳ 

sv. jo jag har skrivit till dig två gånger ;o


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG