Hamstern Avatorr


Här är min lilla krabat Avatorr. Vet inte varför jag glömt lägga upp detta collage men men, här kommer lite fakta om honom.
Min, eller mammas egentligen, hamster Avatorr. Jag och min lillebror köpte den till henne i morsdag present förra året. En halvt egoistiskt sådan. Men hon och min bror hade varit på djuraffären för att köpa mat till vår andra hamster Nafsan så hade de fått in nya Guldhamstrar som var långhåriga och söta. Mamma fastnade för Avatorr.

Hans namn, Avatorr, är hur mamma trodde filmen Avatar hette. Så jag och min lillebror tyckte att det var nog en Avatorr och mamma nappade direkt haha.

Så nu när han hysteriskt stod och gnagde på burgallret (han vill ut 24/7) så tog jag ut honom och passade på att fota lite på honom i min ministudio. Svårt men några bilder lyckades jag få!

↳ 

Gud så söt då! :)

↳ 

vilken söting!

Ha en underbar fortsatt dag! Kramar :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG