Mitt mellanmål

Så här såg mitt mellanmål ut då. Tänkte bara ta första bilden men så fick jag en fix idé om att jag var tvungen att visa upp en efter bild också!

För övrigt så ska jag om en timme infinna mig på Nobellhallen inför Risingstars repet. Så ska plocka fram flöjten och spela igenom lite och sedan göra mig iordning. Vad ska ni göra idag? :)
↳ 

Verkligen =)

↳ 

vilken fin blogg du har tjejen ! :D

allt bra med dig ? :)

↳ 

Tänkte bara säga att min blogg är tillbaka! :)

Kram

http://cindy.webblogg.se/

↳ 

nu börjar det närma sig ett slut på tävlingen på söndag klockan 22:00 kan man inte rösta! jag lägger ut vinnare på måndag, det finns många som har fått många röstar men några som knappt fått en ända! ;o



jobba på det om du vill vinna, men glöm inte dom som röstar utan blogg måste skriva sin adress till sin hotmail eller något annat! och jag kollar ip adress.. (skickar detta till alla, ta inte åt sig om du känner att du fått många röstar)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG