Mot stallet för 20 års jubileum

Kassa bilder från i vintras

Om ca 20 minuter så blir det att åka iväg mot stallet för att jobba på 20 års jubileumet! Vi skulle köpa pälsglans på vägen dit men attans Granngården (eller lantmännen, vet inte vad alla kallar det för..) har inte söndagsöppet så det blev inte så! Nu får vi leta för allt vi kan efter någon i stallet som har en pälsglans att låna ut... Hoppas det fixar sig! Så vi hörs senare med bilder och allt ihopa för hoppningsvis!
↳ 

sv: ja det är så kul:D

↳ 

Just nu har jag en fototävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt fototillbehör från johanpixels.se/webbshop för max 150 kronor. Du kan exmpelvis välja en fjärrutlösare, en diffusor eller ett filter! Kika gärna in & delta! :)



http://annasfoto.webblogg.se/2011/may/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelssewe.html#comment

↳ 

sv: Usch! Matteprov är såååå jobbiga :(

↳ 

sv; tacksåjättemkt! :D

↳ 

SV: Tacktack! :)

Javisst kan vi det, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med :)

↳ 

Sv; härligt samma här :D



Fina bilder ju!

↳ 

sv: tack så mycket! :)

Allt bra idag? :)

↳ 

Fin blogg:) allt bra?

↳ 

↳ 

Ojjj, Sv: Nja... jag borde det.. men vet inte...

Jag har inget för mig är hemma och chillar ska ut och jogga nu.. om det går.. det är rätt så varmt



AWWWW vaa söööttaa häässstaarr:D

↳ 

lungt :D!

↳ 

jätte fina bilder :D

↳ 

tro mig det vare :D!

↳ 

SV: Man tackar , hänt idag ? ♥

↳ 

okej, tack för tipst .:)

↳ 

tack! :D

↳ 

hoppas din måndag blir toppen! :D

↳ 

Kul med 20årsjubleum i stallet.

↳ 

Vilka fina hästar =)

↳ 

sv: hahah jaa de gör den verkligen! :D!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG