Roses are red and violets are blue

Rosorna var så fina så det blev många kort på dem, därav kom denna till också. En liten statusuppdatering nu i samband med inlägget. Jag har nyligen tittat på finalen i Mästarnas mästare med familjen. Alla förutom jag tycker ju det är jätte spännande! Har sett 2 avsnitt och finalen, haha. Så nu sitter jag och utnyttjar de sista 24 minutrarna på spotify som ändå blir påfyllda imorgon.
↳ 

NU ÄR VINNAREN UTSETT, blev det du?

tack för att du var med! :)



allt bra med dig?<3

↳ 

fin bild! :D

↳ 

Hej allt bra? :)

↳ 

ååh underbar bild!

↳ 

Tävling!

Var med och tävla om en länkning i dagens film, tipsa om en film så är du med :D

↳ 

re: jag har beställt ett av dem nu ;)

↳ 

sv: du får säkert det (elr köper som jag) snart ;)

↳ 

varsegod :D

↳ 

varsegod :D

↳ 

Fin bild :)

↳ 

sv: oj, men tack så mkt! :)

↳ 

Jo det är bara bra :)

↳ 

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera våra bloggar, alltså du min och jag din. Kommentarer är ju alltid roligt. Ellerhur? :)

↳ 

jättefin bild :)

↳ 

men jag har kommeterat i din blogg, kan leta reda på båda två :)!

↳ 

riktigt fin blogg! förresten delta gärna i min frågestund sötnos!



http://stylebyjuulia.blogg.se/2011/june/fraga-vad-ni-vill.html#comment


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG