Tjugo röda rosor till min mor

Hoppas ingen av er där ute har missat att det är morsdag idag! Jag personligen hade inte glömt det men hade inte fått tid att få fram en present. Så när min mamma och pappa åkte iväg för att göra ärenden så tog jag och min bror chansen. Det fortaste vi kunde cyklade vi iväg till blomsteraffären som då visade sig stängt för en timme sedan. Men vi gav inte upp och tog oss in på ICA Kronhallen istället där vi hittade skönheterna.

Kan lova er att mamma blev jätte glad! ♥
↳ 

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

↳ 

Jätte fina :)

Mammis
↳ 

TACK mina hjärtan <3<3<3

De var såååå fina

Älskar er!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG