Vitsippor ute i backarna står

Så härligt med våren, även fast man nästan kan börja tro att det är sommar. Dock inte idag kanske, det är satans kallt ute så jag har till och med gått omkring i min jacka mitt på ljusa dagen. Tidigare dagar har man inte kunnat göra det utan att dö av värme. Annars är jag väldigt trött. Kunde inte alls sova i går kväll. Men men, det blir så ibland tyvärr. Hm... Har inget mer att berätta för tillfället så haha, slut på inlägget!
↳ 

Sjukt fin bild! :)

och om smileypiercingen, det gjorde inte ett dugg ont igentligen haha, inte värre än ett myggbett ^^

↳ 

Härlig bild!

↳ 

va skrev jag? :)

↳ 

Så fint med alla blommor!

↳ 

Hej!

Jag tänkte tipsa om att jag just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna ett fint pris, jag har samarbete med en webbshop. passa på att delta, du har inget att förlora! :)



http://joonnas.beldo.se/entry/15803#

↳ 

Jag har gått vidare i en fototävling och det vore jättesnällt om du kunde rösta på mig (nummer 2) http://fotobecka.blogg.se/2011/may/finalisterna.html#comment



Jag länkar alla som röstar sen när tävlingen är över! :)

↳ 

vilken vacker blogg och vackra vitsippor!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG