Avicii Tim Berg Levels Fade Into Darkness Seek Bromance Globen Mars Tvåtusentolv

Lånade bilden från min kära vän Weronika som jag ska gå med.

Bilden talar väl?!?!?! WOOP WOOP.
Blir ingen systemis med dit! Möjligtvis en liten kamera som inte är ivägen, annars är det bara telefonen. Här ska vi har roligt.

PS. Röstar ni i en kommentar i fototävlingen så är rösten INTE giltig. Ni måste använda omröstningen!
↳ 

hahah, aaah alltid lika gått med sådär överdrivet brända poppcorn! :D <3

↳ 

Hallå där! Jag om mina två vänner har precis skapat en foto blogg tillsammans. Vi behöver ju såklart lite hjälp på traven med att komma igång. Så det skulle vara väldigt roligt om du hade lust att kika in på våran blogg och kanske skicka iväg en liten kommentar.

Hoppas att du får en trevlig dag!

↳ 

Supersuperfin blogg!

↳ 

Har du snöat något hos dig än? :] Första advent snart wiii!

↳ 

åååfyfan va nice! lyssnar du på david guetta också kanske?

↳ 

Härlig blogg :)

pirripurri
↳ 

David guetta är min gud.

↳ 

ha en bra lördag! :D fin blogg btw!

↳ 

Fin blogg! Lust att göra bloglovinbyte? :)

↳ 

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?

↳ 

Ska också dit!!! kommer bli gryyyyymt :)

Fin blogg du har btw! :))


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG