Fotojobb på Träningslagret

Tänkte berätta att jag var på ett fotojobb i Fredags, jag fotade på Träningslagrets VIP nyöppnings fest. Det var en utmaning och väldigt svårt att fota människor som knappt förstod att jag faktiskt var där för att fota dem. Bör nog förtydliga det med någon väst som det står fotograf eller liknande på nästa gång.

Hur som helst vet jag inte om jag får publicera bilder här eftersom det är en del människor med på bilderna. Dock har jag några foton från själva lokalerna och andra grejer också utan människor som kan hända att de ploppar upp här.

Träningslagret har blivit gudomligt fint och fräscht, det är knappt man tror att det är Karlskoga man är i. Det håller så pass hög kvalité. Favorit lokalerna imo är receptionen, älskar hur disken lyser sådär fint sen omklädningsrummen som är jätte stiliga!
↳ 

Sv: Åh, tack så mycket!

Ja, jag gillar den gråa med. :D

↳ 

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG