Miss Li



Bjuder på lite bilder från Putte i parken på Miss Li, hade inte hört henne så mycket innan bara typ en låt kanske dykt upp på radion. Men efter det så började jag lyssna på några låtar utav henne! Jätte duktig och fin tjej!


// Psst, gå med i Julias "Dagens blogg" tävling du med!
↳ 

jättefin blogg! besök gärna min och kommentera!! :)

↳ 

ja förra året va d i oktober iaf=)

tagit d rätt lugnt,träffat en vän ,gått en runda men nu blire tv deg:P

hoppas du har en bra kväll

↳ 

Svar: Ja visst gör det! :)



Ja jag kan ju titta efter ;)

Tack desamma :)

Kram

↳ 

sv: Nej det ser ju alltid lättare ut än vad det är haha :) Men det är bara att öva! Fick inte heller till fokusen i början när jag var ny på att fota vatten men det är bara att öva så lär man sig hur man ska sätta fokusen osv :) Funkade det inte att hålla en penna som jag? Och fokusera manuellt så kameran behåller det du ställt in?

↳ 

Svar: Jaa det var super mysigt :D

↳ 

sv: hmm vad synd :/ Du får försöka fler gånger ja :) Hoppas det går bättre då också!

↳ 

sv: tack så mycket! :D Har du bloglovin? Lust att göra ett bloglovinbyte i så fall?

↳ 

Sv: tack så mycket! :) jag kanske anmäler mig till tävlingen senare! :)

↳ 

grymma bilder!

↳ 

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

↳ 

SV: Ja det kommer du att få se! Kommer lägga in lite bilder med filterna nu i helgen skulle jag tro ;)

Åh, så roligt att du har gjort det, tack!!



Kram!

↳ 

Har avgjort dagens blogg och startat en ny så om du inte vann, får du en ny chans :)

Kram!

↳ 

Svar: Jag svarar på kommentarer just nu :) Händer det något speciellt idag då?

↳ 

Supersupersupersuper fin blogg!!!!

↳ 

Undrar om du skulle vilja vara med i min fototävling, läs mer på: http://littan.blogg.se/2011/november/ny-tavling.html

Jag skulle bli superglad! Ha en fortsatt bra dag!! :D

↳ 

Undrar också om jag skulle få länka dig på min blogg?

↳ 

Wow vilka mäktiga bilder! Asfina!! :D

↳ 

sv; Visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :) kram!

↳ 

Snygga bilder! :)

↳ 

Riiiktigt snygga bilder :D

↳ 

aaah, visst ;D

svårt att tro att ponnyn på bilden är 27år va? ;)

och jaa maskinen <3 omg så underbara!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG