Vinterbarn



Åh vad jag älskar Abbes ögon! Och vad liten han var där, det var i vintras när jag var med Abbe och familj för att åka pulka. Ni minns kanske denna bilden som är fotat vid samma tillfälle? Himla gulligt!

Just nu undrar jag bara hur lång tid det tar innan vintern kommer. Har jag inte fel så tror jag det redan hade börjat snöa vid den här tiden förra året? Det kan nog inte vara länge till då jag räknar November som både vinter och höstmånad. Och som sagt, hösten är i princip helt förbi här.

// Btw Rekommenderar er att se No Strings Attached! Den var super bra och jag grät igen. Det bästa var nog citatet "It looks like a crimesceene in my panties". Skrattade så jag tjöt för det är ju i princip sant. Eller vad säger ni tjejer?!
↳ 

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

↳ 

Svar: Lycka till med matteläxan. Ja, jag har också lov. Visst är det skönt att ha höstlov? :)

↳ 

Svar: Åh tack så mycket! :)

↳ 

Så söt och ja ögonen är som kristaller :D

↳ 

SV: Tack så mycket! :D

↳ 

Grym fin blogg, men grymma bilder! :D

↳ 

SV: Tack! :D



SV: Varsågod! :)

↳ 

tack så mycket, detsamma!

jättefina bilder :D

↳ 

så söt :)

↳ 

Svar: Det bästa med att blogga är alla fina kommentarer man får och såklart alla läsare :D För dig då? :)

↳ 

Sv: Åh tack så mycket! :')

↳ 

Sv: Visst öär den :)

Fin blogg =]

↳ 

undrar jag med vart snön är=)

va söt bild!

↳ 

Svar: Haha tackar! :D

Kram

↳ 

Svar: Haha tackar! :D

Kram


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG