With all toys in the world, people choose feelings to play with

Bara jag som tyckte hösten försvann bara på en gång? Två veckors tid med vackra löv, en dag med vackert höstväder. Hösten här i Karlskoga var inte riktigt något att hurra över. Nu står träden kala och kalla. Dessutom har vi städat bort löven ur trädgården.

Dock har jag sett ett ställe som det var jättefint på fortfarande, ska åka dit någon dag och kolla om det fortfarande är det. I så fall ska jag fota lite och planera in en porträtt fotografering.
↳ 

som 17 :D:D:D

↳ 

sv: hej! :) Tack, det var kul! :p Fin bild ! :)

↳ 

SVAR: Tack! :)

↳ 

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

/ http://smnmode.blogg.se

↳ 

Fin bild!

↳ 

Hahaha, ja det är sant :) Skönt iallafall att sova länge! Tack så mycket, detsamma :D Allt bra idag? :D

↳ 

Visst är dem :) Hahaha! :D



Vad bra, det är bara bra :D Händer det något speciellt idag? :)

↳ 

Svar: Okej :) Nej idag har jag inga planer! Vad gör du nu då? =) Kramar

↳ 

Du har rätt. Hösten bara försvann. Du får leta rätt på lite löv och ta med i en påse, så har du alltid löv till hands när du vill fota.



Tänk dig en fin höstlövssession med en modell mitt i sommaren eller vintern : )



Jättefina Bilder!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG