Bloggar jag följer del 1

Håhå ja ja, tänkte ta upp det här med bloggar jag följer. Varför jag följer dem, vad bloggen handlar om, hur jag hittade dit. Vi utgår från... dam dam daa, mitt bloglovinkonto!


Tinkerbella
- http://tinkerbella.blogg.se/
Isabellas blogg är väldigt inspirereande foto- och stilblogg! Här berättar hon om sin vardag i fina bilder och roliga videosar. Jag hittade hit genom blogg.se's framsida där hon uppmärksammades. Jag minns inte för just vad det var men när jag väl kom in på bloggen så fastnade jag direkt. En mycket söt tjej med vackra bilder att titta på! Jag följer bloggen för att den är, som sagt, inspirerande. Från hela början fastnade jag för den för fotonas skull. Numera är det även hennes outfits som tilltalar. För det finns ingen tvekan om att hon klär sig mycket snyggt!





Annas foto
- http://annasfoto.webblogg.se/
Annas blogg är en fotoblogg som även den inspirerar mig! Hennes bilder fotade i motljus är extremt snygga. Annas blogg hittade jag också genom framsidan på blogg.se. Om jag inte tänker helt galet så var det så att hon hade en annan blogg förut, den som jag hittade genom framsidan och efter det så hängde jag med till den nya bloggen hon gjorde! Följer denna bloggen för inspirationen, fotona och tipsens skull.





Antons foto
- http://antonsfoto.webblogg.se/
Även detta är en fotoblogg, denna drivs utav en kille som nyligen börjat gymnasiet. Jag hittade till Antons blogg via en fototävling på Tvspelswebs facebook sida tror jag. Minns inte riktigt. Jag följer bloggen för att han fotar skit bra bilder och som jag kommer säga om alla (foto)bloggar är den inspirerande. Dessutom tycker jag det är asfräckt med killar som är fotointresserade. Kanske bara är jag, men det känns som om det är tjejerna som dominerar fotograferandet? Började följa Anton för någon månad sen och även på instagram!






Ellinor Sjöberg
- http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Ellinor är en foto- och stilblogg! Hon bloggar till stor del mest om sin vardag som hon avbildar i ord och foton. Jag började följa Ellinor efter en kommentar på min blogg har jag för mig! Jag följer Ellinor för att hon är intressant, himla söt och fotar fina bilder!







Felix Schyllert
- http://hff.webblogg.se/
Felix bedriver en fotoblogg med härlig humor och fina bilder! Även här har vi en fotointresserad kille, asfräckt som sagt! Jag hittade till Felix blogg genom Anton som jag nämnt där uppe. Felix är också en stor inspirations källa då han fotar supersnygga bilder och har en del roliga videosar att kolla på! Har följt Felix någon månad också, och även han på Instagram!



↳ 

Sv: taack så mycket! :)) Tänkte att jag fick passa på nu när solen sken, rätt skönt att bara gå ut så spontant och fota!



Roligt att se att du gillar min blogg oxå, tacktack! :D

↳ 

bra bloggar där :)

↳ 

Hej! Skulle bara säga att jag har lagt ut finalisterna i bloggen på den där tävlingen som jag skrev om för 2-3 månader du anmälde dig till, du blev en av finalisterna! :D

Så kolla in den och skriv gärna på bloggen!

Förlåt att den blev så försenad..

↳ 

oh tack! kul att höra :D



taaaaack för dina fina ord haha :DDD

↳ 

SVAR: Förstår inte rikitgt vad du menar men själa frågeboxen kommer från webbtjanster.se :)

↳ 

Hej.

Jag leter efter en fjärrutlösare till min nikon D3100 & googlade lite. såg då ett inlägg i maj i din blogg om att du hade hittat en.

Vart köpte du din ifrån? :)

↳ 

Åh vad glad jag blev när jag såg mig :) kram

↳ 

jättefin blogg

↳ 

Åh jag såg detta nu! Tack så jättejätte mycket! Jag får väl försöka börja fota lite mer motljusbilder igen då, det har ju varit lite dåligt med det på sistånde ;)

↳ 

nej men oj, nu höll jag på att trilla av stolen när jag såg att du länkat min blogg!

så himla söt du är. och galet vad glad jag blev nu :D tusen varma tack. asså shiiit vad glad jag blev :D hoppas du fortsätter. läser din med :D



kram



sv; btw, det var en cheesecake jag bakade! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG