Ska prova på en sak, problem med bloggen kan uppstå

Hej på er! Jag bloggar knappt för tillfället jag vet. Har ingen större lust om jag ska vara ärlig. Men jag har uppdaterat designen med en ny bakgrund och header (som jag förövrigt inte är jätte nöjd med och ska kanske bytas ut om jag får bättre bilder). Men ska prova en sak med menyn bla och det kan bli strul så jag ville bara varna er om några länkar inte funkar eller om bloggen ser hel knas ut för en stund. Men då vet ni vad det beror på!

EDIT: Det funkade utan problem! En förändring i designen kommer dyka upp inom kort tid.

↳ 

ok, tack så mkt. ska kolla där :) beställde en från 24.se iom den va lite billigare, men den funkade inte alls :/ avtryckaren funkar men inte självaste utlösaren. Men den du köpte därifrån kreativfotograf fungerar till din nikon D3100? Du hade inget problem med att få igång den eller så?

:)

↳ 

Jag vet hur den ska sitta på kameran iom min sambos syster har en , fast det är till en canon :)



Problemet med den fr 24.se va att det va en "lampsänsor" & dom funkar inte till d3100 sa han som har kreativ fotografi. Han sa att den ska vara radiostyrd utan lampan framtill. Så jag beställde en utav honom. Bra att snacka med & svarar fort på

Mailen :)

↳ 

Hej! Laddar du ner photoshop? isånnafall, vart? :)

↳ 

sjukt fina bilder OMG!

↳ 

tack :) wow vilka bra bilder!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG