Old cameras

Detta är den första bilden som ni får se med mitt nya objektiv (olalala) tänker inte avslöja vilket det är ännu men det lär ni veta snart ändå. Har fått massor med kamera grejer på min födelsedag och om ni någon gång kollat in min instagram så kan ni ha sett det ;) Heter LimeCrime där förresten!

Men tog delvis den här bilden utav en anledning! Tänkte nämligen delta i en tävling igen hos Tvspelsweb på deras facebook sida. Temat är gammalt och jag tyckte bilden passade bra in! Eftersom ni ser 2 gamla kameror på bilden och någon form av objektiv som är ur fokus. För att ge bilden lite mer gammaldags känsla har jag lagt på en textur.

Man kan vinna en valfri minneskorts hållare och jag vill gärna ha denna: Vattentät ask för minneskort MC-3
↳ 

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en valfri vara från uffessakerochting också:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

↳ 

du tar alltid så fina bilder!

↳ 

Now, that's really cool :)

↳ 

Fin bild!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG