Vet inte om ni har hört men...

 
Jag är väldigt kär
↳ 

kanske vackraste inlägget jag sett på länge!

Svar: aw vad söt du är! Tack :')
Linnéa

↳ 

Vilket gulligt inlägg, supersött att göra en liten gif av det! =) grattis till kärleken oxå! =)

(jag hittade hit via bloggforumet där du hade kommenterat mitt inlägg ang. textstorlek på kommentarerna. Måste säga att du är väldigt duktig!)

Svar: Aw tack så mycket!
Och tack igen, roligt att höra! Hoppas de hittas en lösning på det här med svarens utseende bara :)
Linnéa

↳ 

Ha en bra kväll :)

Svar: Tack detsamma!
Linnéa

↳ 

ååååååååh nu blev jag avis :(

Svar: aw :( men det finns någon åt dig också någonstans någon gång! Haha största klyschan men det är ju sant skulle jag tro!
Linnéa

↳ 

ja jag hoppas det, för snyggt är det inte när svaren är dubbelt så stora som kommentarerna...
Jag undviker därför den funktionen numer! ;) hehe

Svar: Såg att vi fick svar nu och det bättrade sig ju lite! Fast har något vitt sträck mitt i skiten som jag måste få bukt med haha... Ska skicka min kod i tråden så kan du nog snygga till dina :)
Linnéa

↳ 

Bra bilder :)

Svar: Tack så mycket!
Linnéa

↳ 

Varför får inte jag gosa sådär? Alltså dör denna gifen är så SÖÖÖT haha jaja jag har min katt

Svar: haha men jag vill ha en katt med!!1 Fast behåller gärna Joel. DU KOMMER OCKSÅ FÅ GOSA!
Linnéa

↳ 

åååhhh så söta! såg att du bodde nära örebro , jag med :)

Svar: tack kära du! Trevligt :D
Linnéa

↳ 

Naaw!

Svar: :')
Linnéa

↳ 

Fint porr :') <3
/Pinkis

Svar: Haha annika!
Linnéa

↳ 

Gulligt!:)

Svar: :')
Linnéa

↳ 

Åh, mysigaste gifen ju! ):

Svar: Haha :') Tack gulliga du!
Linnéa

↳ 

sååå söta! kärlek är allt bra! kramis!

Svar: Tack du! Ja det är så fint när den väl kommer, kram!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG