12-12-12 12:12:(12)

Måste göra ett tidsinställtinlägg ifall jag glömmer bort att posta här imorgon. 12-12-12 12:12:(12) är det sista på likatal på ca 100 år. Och på något sätt får det väl dokumenteras. Förra året så gjorde Weronika en kullerbytta på pizzerians golv när det var 11-11-11 11:11:11. Vi får väl se vad vi hittar på i år!

Hade jag varit äldre hade jag velat förlova mig eller gifta på mig just då. Det hade varit så oerhört coolt att kunna säga det. Kanske får göra det 21-12-21 12:21:12 istället? Det är ju också ganska ballt!
 
↳ 

Haha en minnesvärd kullerbytta förra året I see :)

Svar: Verkligen haha! :)
Linnéa

↳ 

var säkert jätte många som gifte sig just 12/12/12, tror jag :') jag hade också kunnat gjort det, haha!

Svar: Det tror jag med!
Linnéa

↳ 

Vilken superfin blogg!

Jag har precis börjat med något helt nytt i min blogg, Veckans blogg! Vinsten är inte bara en länk utan jag tar mig tid att skriva lite om bloggen också! Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med!
Direktlänk: http://mandiphoto.blogg.se/2012/december/nytt-veckans-blogg.html#comment

Kramar Amanda!

Svar: Tack!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG