Snö i Karlskoga

Instagram: @limecrime
 
Lite så här såg det ut igår på stan när jag och mamma bestämde oss för att gå på mellandagsrea. Himla fint tyckte jag faktiskt. På mellandagsrean blev det en vit stickad tröja, svart stickad tröja, blus/linne i gammelrosa med lite spets och en basic oversize grå tröja som jag troligen ska trycka något roligt på.
↳ 

Fin blogg du har !

Bor också i Värmland, bara 3 mil från Karlskoga !

Svar: Tack! Där ser man! Lillerud också, då kanske du ser min kusin i korridorerna nästa termin :D
Linnéa

Johanna
↳ 

Hejsan :) jag är lite nyfiken på vad du tjänar när du fotar för träningslagret? Jättefin blogg!

Svar: Hejsan! Eftersom du varken lämnat mail eller bloggadress får jag hoppas att du ser detta ändå. Jag har fått gymkort som betalning :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG