Fikar med Weronika

Sitter på Som hemma med Weronika. Himla vacker eller vad säger ni?

↳ 

förstår det, det var underbart! :)

↳ 

Ska precis börja med "Veckans fotografi" på min blogg!

Där du kan få chansen att visa din finaste bild på min blogg och för mina läsare med en direkt länk till din blogg! :)



Vill du vara med? klicka då här:

http://autophoto.blogg.se/2012/january/veckans-fotografi.html#comment

↳ 

Tack ska du ha! :)

↳ 

Jättesnygg måste jag säga :P

↳ 

så fin blogg, lite synd att det tar ett tag mellan varje inlägg - så roligt att läsa!



allt bra med dig?

kram ♥

↳ 

Ny tävling på bloggen! 8 stycken har chansen att vinna en onepiece, var gärna med och tävla :D kram

↳ 

sv; hehe tack! men han är inte lika söt när han hårar ner ens svarta byxor..



vad kul om du kommer igång! jo det är bara bra med mig!



krya på dig, kram ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG