Kameraväska

Kollage gjort i Photoshop CS5 Bilder från google (Sökningar: Kameraväska/Kameraväskor/Camera bags)

Nu ni! Det är dags för er att hjälpa mig. Jag är i behov av en kameraväska nu när jag har alla grejer 3 objektiv (oj oj! Glömt berätta om det jag fick i julklapp.) Så är verkligen i behov av en nu. Därför vill jag att ni rekommenderar massa kameraväskor till mig. Skulle vilja ha en snyggväska som inte ser ut som en kameraväska egentligen men kanske ska sy det själv (säger till om jag hittar den fiffiga guiden jag sett)! 

Så in med er i kommentarsfältet och posta länkar eller rekommendera en affär. Eller kanske ni har en riktigt fin kameraväska hemma som ni vill bli av med?! Just let me knooow!
↳ 

Har ju alltid fått rekoommenderat till mig Lovepro's kameraväskor, jäkligt bra kvalité :)

↳ 

Hej!

Jag har själv den väskan i mitten, Lowepro.

Den är jättebra! Ordentlig och skyddar din kamera samt andra kameratillbehör. Väljer du den kan jag lova att du ger din kamera ett ordenligt krypin som skyddar. Märket är ett seriöst och bra märke, dom vet vad kvalitet är. Och ett extra plus är att dom har massor med olika storlekar, så du kan garanterat hitta en väska som fyller dina funktionskrav.

Fina bilder du fått till!

Kolla gärna in hos oss!:)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG