Mest spelade just nu

Tänkte dela med mig om vad som spelas mest i mina hörlurar just nu:
  • Paradise - Coldplay
  • Fix you - Coldplay
  • The Longer I Run - Peter Bradley Adams (Tack för tipset Cornelia!)
  • Holocene - Bon Iver

    Har riktig akustiskmusik fetisch just nu. Så underbart mysigt, grymma artister och texterna! Ännu en påbörjad spellista på spotify. 


Lina
↳ 

Om du gillar underbar akustisk musik kan jag även rekommendera Kina Grannis! Hon har även gjort fantastiska akustiska covers på populära låtar.

↳ 

utankontroll heter jag där, men har bara tre videos med strunt!

↳ 

Fin blogg! följa varran via bloglovin om du gillar min blogg? :)

↳ 

Hej, du kan gärna vara med i min tävling om du har lust!

Kramis<3

↳ 

grym redigering!

↳ 

bra låtar!! och galen fin blogg/header du har tjejen!! kram xx


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG