My new bestfriend

Som jag troligen inte berättat så hade min iPhone pajat och jag levde med det ett bra tag. Men eftersom min garanti snart skulle gå ut så fick vi lämna in den. Mitt problem var att när folk ringde till mig via "Telefon" så hördes jag inte. Men alla andra mickrofon-krävande appar och funktioner fungerade. Så jag lämnade in den. Och tydligen så repareras aldrig iPhones så jag fick en sprillans ny efter en veckas väntan.
Så hej och välkommen nya bästa vän! Ska försöka att inte införskaffa några repor på dig. Har lärt mig att separera telefonen från nycklarna nu. 

Och ang bilden så har jag försökt få en bra bild på min nya kompis flera miljarder gånger men gav upp och så fick det bli såhär. Bättre än så blir det inte!
↳ 

SVAR; Okej! Jag har lagt till dig med nu, blev nummer 38. :)

↳ 

SVAR; Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! Jag meddelar om vem som vann på söndag. Ha det så bra så länge! ♥

↳ 

fin blogg :D bloglovinbyte ?

↳ 

Snygg blogg! Allt bra med dig? :D

↳ 

grymt fin blogg! lust att göra ett länkbyte? :)

↳ 

Hej på dig denna söndagskväll!

Nu har jag utsett vinnaren av veckans blogg. Så kika in och se ifall du vann! Om inte, så var med i den nya omgången där hela tre stycken har chans att vinna! Lyckan till dig! :)

↳ 

ja just det ;) jag tycker inte det verkar lika bra som instagram. Använde mig av mytubo ett tag men sedan hittade jag lightbox som jag nu använder :D

↳ 

Hej. Hoppas att allt är bra med dig? Eftersom jag är sponsrad av ett företag som jobbar inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. MVH Rossanna

↳ 

Hej! Först vill jag säga, Vad fin blogg du har!

Sen har jag en fråga, Vilket tema har du?



↳ 

Hejsan, fin blogg du har! :)

Har en blogg tävling pågående

just nu. Det enda du behöver göra

är att komnentera Jag är med

Klicka på länken så kommer du till

tävlingen direkt :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG