Ett roligare kaffe

 
Har skaffat mig en jättefin kaffemugg som jag velat ha hur läääääänge som helst och äntligen fick jag den! 79 kr på Partaj en liten butik vi har här i Karlskoga med allt möjligt i. Dricker inte kaffe jätteofta men det går i vågor, ibland dricker jag jätteofta ibland tar det jättelång tid emellan gångerna. Fast det smakar definitivt bättre i den är muggen!

Smög mig in med ett självporträtt med felfokus och allt men jag gillar det lite ändå. Passade på att ta lite självporträtt samtidigt som jag fotade muggen men det blev typ inga bra! Jag har för lite tålamod med att fota mig själv haha.
↳ 

Söt mugg, men usch för kaffe.. ;P

SV: Ja det är verkligen en bra serie! :)

↳ 

Tack tänkte jag skriva, men jag kan tyvärr inte ta cred, det är min syster på bilden. ;) Haha, kram!

↳ 

Haha tycker du? Ja kanske det, det är så svårt att se sånt själv. :) Kram och ha en fin helg!

↳ 

Snygg mugg! Och snygga bilder! Macarons är definitivt något du borde prova på! Kan vara lite knepigt att baka dom men är absolut värt några försök!:D:D

↳ 

Fin mugg!
Hehe... Älskar kaffe ;) :)

Svar: Ja visst är den?! :DHaha jag med, i alla fall mitt chokladkaffe!
Linnéa

↳ 

SV: Men tack vad söt du är! :)
Haha okej, har sett andra som blandar sitt kaffe med oboy, kan det verkligen bli bra? :P

↳ 

Snygg blogg! :) Lust med ett bloglovinbyte? ;)

Svar: Tack! Tyvärr inte, har tappat lusten för att läsa hästbloggar, väldigt fin blogg du med! :)
Linnéa

filippa
↳ 

super härlig blogg måste jag säga och du verkar också va en super härlig tjej! vi delar intresset foto så ta gärna en titt in hos mig! http://filima.blogg.se

Svar: Tack tack! Ska kika :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG