Kent

 
Kent detta fantastiska underbara band! Och det är sant som det sägs, ingenting kan slå livemusik. Från att vara jättebra låtar till att bli galet underbart bra genom att bara spelas live. Känslan att stå där och sjunga var underbar och är så himla nöjd med bilderna, speciellt första!

Det enda minuset är att fansen är så sjukt otrevliga, det var armbågar i huvudet, rumpor som knuffades, huvuden som buffade och det var det enda som drog ner känslan att stå där betydligt. Extra irriterad blev jag på en tjej som kommer in ungefär mitt i konserten ganska lång och jag får en välplacerad armbåge mitt i huvudet, sen en rumpa som knuffar mig en meter bakåt och sen står hon med sin hårknut och står och knuffar frenetiskt med sitt huvud mot min arm (jag höll på att filma med mobilen just då). Hade lust och bara skrika: "Vad är ditt problem?! Jag var trots allt här före dig!"
 
Alla bilder är det strängt kopieringsförbud på, jag har slutat med vattenstämplar för jag vill inte förstöra bilderna men det betyder inte att det är fritt fram att använda bilderna utan tillåtelse och att jag får credit för dem.
↳ 

Så sant! De var så irriterande att jag trodde jag skulle dö

Svar: Blev så arg på dem haha!
Linnéa

↳ 

Snygga bilder! :)

SV: Tack så mycket! :D
(Såg förresten att du bor i karlskoga, lite roligt för jag tänkte flytta dit till hösten men nu blir det inte av, men är det ett bra ställe? :P)

Svar: Tack!Det är faktiskt rätt bra tycker, lite litet kanske men helt okej! :)
Linnéa

↳ 

Vad bra bilderna blev!

Sv: Tack!

↳ 

Åååh, underbara bilder på underbara Joakim Berg!
Håller också med dig där! När jag och min bästis var på kent konsert i etuna, vi stod näst längst fram, så dom som stod framför oss var ca 180 kanske? Min bästis är 143.. Dom vände sig om flera gånger och sa tillslut "om ni frågar någon som är längre kanske ni får stå framför? :)" sen vände dom sig om igen och fortsatte med allt puttande och sparkande. sjukt!

Svar: Tack vad glad jag blir! Han och hela bandet är så begåvade!Usch vad arg jag blir, vet inte om jag nämnde det i inägget men jämnförelsevis med Den svenska björnstammens publik var Kents hemsk och DSB en underbar familj typ!
Linnéa

↳ 

Häftiga bilder! :) Vad använder du för kamera? Objektiv? Redigerar du dina bilder? Isåfall vart? :) Mina bilder blir aldrig sådär fina och bra, så att få lite tips skulle göra mig glad ^^

Svar: Tack så jättemycket! Jag har en Nikon D3100 och de här bilderna fotade jag med mitt Nikkor 50mm f/1.4. Jag redigerar mina bilder i Photoshop och Camera Raw (plugin program i photoshop). Oftast handlar det inte om endast kameran och objektivet även om det är en bonus utan att man lär sig kameran och försöker tänka ut bästa tillfällena att ta en bild också, ta många bilder så blir ofta några riktigt bra! Jag kanske tog 40 bilder och fick 4 riktigt bra t.ex. :D Sen använder jag nästan aldrig blixt, det är ytterst få tillfällen jag gör det men skulle antagligen börja göra det oftare om jag skaffade mig en extern och inte den inbyggda! Men inte på konserter för där tycker jag det är scenljuset som gör bilderna så fina men det går alltid att testa sig fram! Öva och öva och öva, det låter skittrist jag håller med haha ;)
Linnéa

↳ 

Hej Bilderna du har tagit är ju skit bra! Kent Har varit mina idoler sen jag var 3år! Dom är sjukt bra live! Vilken låt avslutade dom med?

Svar: Åh tack så mycket blir asglad! :'D Dom är gaaalet bra verkligen! De avslutade med Mannen i den vita hatten (16 år senare)!
Linnéa

↳ 

SÅ JÄVLA BÄST ÄR DOM!
Ska på deras konsert i Varberg om en vecka !! :D

↳ 

Grymma bilder! (:

Svar: Tack så jättemycket! :D
Linnéa

↳ 

Riktigt snygga bilder!

Svar: Tack som tusan!
Linnéa

↳ 

oj.. när jag ser dina bilder blir jag alldeles tagen..det känns nästan som jag står på konserten igen. den var så himla bra. putte i parkens bästa band, lätt!
sjukt fina bilder iallafall. du borde prova att sälja dom

Svar: Svar: Tack blir skitglad! De var verkligen super. Tycker du det? Det kanske skulle vara något faktiskt :D
Linnéa

↳ 

svar:
tack så mycket Linnea!

jättebra kentbilder! :)

↳ 

Åh guu vilka fina bilder, och Kent är bara så himlaaa bra!

Svar: Tack så jättemycket, ja det är de verkligen!!!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG