Starbucks i Sverige

 
Det blev dubbla kaffebloggar nu men ni får leva med det, jag tänkte klämma in ett annat inlägg emellan men men redigerar man inga bilder så blir det inget inlägg haha ;)

Gick in i en kaffeperiod där med jag köpte min nya kaffemugg och provade då de här Starbucks kaffet som jag köpte på Ica Maxi. Det finns i någon Caramel smak och en till tror jag? Det var väl helt okej! Drack inte upp hela tror jag, hade velat haft den varm och inte kall så nästa gång ska jag nog prova att värma den även om det står att den ska serveras kall!

La upp en bild på instagram på den här och fick en kommentar från en tjej som bor i USA och frågade vad här är för något för det fanns inte i USA jag blev lite förbryllad så kollade på förpackningen och den här ska tydligen Arla ha gjort i Danmark? Men de måste väl ha något sorts samarbete med Starbucks för de kan ju inte få kalla det för Starbucks annars.
↳ 

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket!
Linnéa

↳ 

Tack det är en kompis som vågade sig ut med kameran i vattnet och klicka några foton!:D:D

Svar: Fan vad nice! Sjukt bra resultat iaf :D
Linnéa

↳ 

Det är ett sammarbete ;) Den tillverkas ju i danmark för att transportvägen mellan usa och sverige blir lite lång om man ska transportera mjölk där haha!

SV: jaa det var aweesome, nu är jag hemma för någon dag, sen iväg igen!

puss

↳ 

Provade den där starbucks kaffet fast den med caramell smak, och fy vad äckligt! Haha.

SV: Haha okej, nja jag håller mig nog borta från kaffe så länge jag kan, saft är mycket godare ^^,

Hoppas att du haft en bra helg :)

Svar: Likabra att du struntar i kaffet i fortsättningen då haha ;)
Linnéa

↳ 

Hejsan!
klickade runt och hamnade hära på din blogg, tänkte bara lämna en liten komentar och tala om för dig att jag verkligen gillar din blogg, Fin design och roliga inlägg att läsa, kommer nog stanna här ett tag!
Skulle vara tacksam om du ville kika in min blogg, kanske lämna ifrån dig en komentar, delta i en tävling eller berätta vad du tycker om designen så skulle jag vara tacksam!
Fin blogg och ha det bra!
Kram sara

Svar: Wow roligt att mina inlägg och bloggen uppskattas tack så jättemycket! :')Ska definitivt kolla in din blogg!
Kramar
Linnéa

↳ 

Har också testat den, köpte mest den för att det var Starbucks, men jag gillar inte vanligt kaffe ;) Helt ok var den!

SV: Tack så mycket! :D

Svar: Haha jag gjorde också lite det men jag gillar ju lite kaffe annars också!
Linnéa

↳ 

Duktig du är på att fota, och härlig header du har!:)

Svar: Åh tack! :)
Linnéa

↳ 

Nice!

↳ 

Tusen tack, vad roligt att du gillar bilderna. :) Kram!

↳ 

Hej! Jag har läst din blogg ganska länge och jag tycker du är jätteduktig på att fota! Jag fick också min kamera i julen 2010 men tycker att jag inte har förändrats nått inom fotografi, kan det ha med min kamera att göra?(Sony a290). Har du gått i någon fotokurs eller något annat som du skulle rekommendera? Jag skulle bli jätteglad om du svarade!

Svar: Åh gud vad roligt att höra! Älskar när läsare som varit med ett tag gör sig synta bland kommentarerna! :')Jag tror inte alls det har med kameran att göra. Det handlar helt om hur du tänker och provar nya sätt att fota. Utforska din kamera, hur du kan tänka på ljuset i dina bilder, olika kompositioner osv. Lek med fotandet och jämför 2 liknande bilder, en du tog för ett år sen och en du tog nyligen och se om du ser någon skillnad. Sen om du inte gjort det, lär dig manuella inställningar det är guld värt!
Om du är intresserad av fotokurser älskar jag Emelie Ohlssons fotokurser och hennes tidning Shoot magazine. Jättebra kurser och guider med lättförstått innehåll och övningar mm, definitivt prisvärt. Hör av dig om du undrar något mer. Kram!
Linnéa

↳ 

Ha en bra torsdag :)

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

svar:
tack så jättemycket!

↳ 

zxhfnnzmjgfbtmjoofb, eadwgljtcp

Svar: ah nice!
Linnéa

↳ 

hejsan, jag ska ha en fototävling i veckan där man kan vinna fina priser. om du är intresserad kan du väl slänga in en kommentar i det här inlägget http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/august/120812.html så jag kan meddela dig om när tävlingen är öppen eller så kan du följa mig på bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/3595215/felicia-knutsson så märker du nog själv när tävlingen börjar osv.
tävlingen öppnar senast torsdag, hoppas att du vill vara med! ha en bra dag:)

Svar: Ska kolla :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG