Blå Jungfrun

 
Visar er lite underbara bilder från Konfaresan, ni anar inte hur mycket jag saknar det. Man är typ "skadad" för livet så fort man hör något som relaterar till segling, båt, skepp osv så tänker man tillbaka och vill dit igen! Aldrig kunde vi ha anat att det skulle bli så bra som det blev.
 
Bilderna ovan är i alla fall från Blå jungfrun som då sägs vara riktiga Blåkulla. Enligt kaptenen så är det inte många människor som varit på ön då det är väldigt svårt att lägga till vid ön. Vågorna går höga runt hela ön och det finns en del grund har jag för mig. Men vi lyckades! Vilket var skitkul, det var så vackra utsikter. På bild två ser ni utsikten från Blå Jungfruns absolut högsta punkt, så vackert!
↳ 

Svar: haha blir lätt så, hade jag med!! :D

↳ 

Hejsan! :D
Har just startat dagens blogg hos mig, och det vore suuperkul om du ville vara med & tävla!
DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment
KRAM! :)

↳ 

Jag har i samarbete med två företag en tävling på gång.
Kika in i inlägget jag länkar nedan för att ge mig ett svar på vad DU vill vinna!

KRAM, MOLLY BERGSTRÖM
http://mooollys.se/2012/june/partykondomer-eller-monstergym.html#comment

↳ 

Hej, allt väl? :)

Svar: Allt är fint med mig! Själv? :)
Linnéa

↳ 

vackra bilder:D

Svar: Tack så jättemycket :D
Linnéa

↳ 

Härliga bilder! =)

Svar: Tack så mycket! :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG