Nya blogg.se en positiv överaskning?

Var midsommarfin igår med en egengjord krans och allt! Eftersom jag fortfarande inte kan ladda in bilder i datorn så får instagram duga. Heter limecrime där förresten!

Loggade precis in här och såg att jag också fått nya blogg.se nu. Var förberedd på det värsta och mitt första läte när jag loggat in var: NEEEEEEEJ och nu när jag äntligen hittade hit till nytt inlägg-sidan blev det: JAAAAA!
 
Något jag längtat efter i en hel evighet är att man ska kunna publicera sina inlägg i fler än en kategori och även tagga inläggen, nu är båda möjligt. Oh happy days! Ska utforska detta yttligare och se om jag fortfarande kommer ha en positiv inställning till det hela.  Wait... Upptäckte nyss att blogg.se verkar säkerhetskopiera inläggen medan man skriver. Hur bra?!

Nu ska jag leta upp stilmall och kodmallarna och se hur koderna ser ut. Det är denna biten som kan få allting att falla isär...
↳ 

Hejj! Vilken fin blogg du har:) Jag undrar om du skulle vilja titta in på min blogg och kanske skriva en kommentar? Jag skulle bli jätte glad:) Ha det bra<3

↳ 

Mycket snygga och professionella bilder.

Hälsningar,
Baaartil

Svar: Tack så mycket! Det värmer :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG