iPhone 5

 
Har gått och blivit med en iPhone 5 nu också. Min iPhone 4 sa ju tack och godnatt i September så i Fredags fick jag äntligen en ny telefon. Den svarta såklart för den är snyggast!
     Hitills har jag inte märkt någon speciell grej som ger mig en "oh wow"-känsla det roliga är väl att jag fått Siri nu. Upplever dock att iPhone 5 drar fruktansvärt mycket batteri men vi får se hur det blir!
↳ 

Men najs!

Svar: Oh yes!
Linnéa

↳ 

oh, 5an! Tunga grejjor :)

Svar: Haha! :) Märker inte så stor skillnad dock mest storlek och vikten :D
Linnéa

↳ 

Hur kunde du ändra hur svaren på kommentarer ser ut? Jag såg ert inlägg på fixadinblogg.com men trots att jag lägger in response-koden i stilmallen så händer ingenting. Har du nåt som står i din kodmall 'Inlägg' som har med svaren att göra? Hittade ingenting om det :)

Svar: Nej ingenting i kodmallen konstigt att din inte funkar :(
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG