Underbar pojkvän

 
"LINNEA DU FÅR KOMMA NER EN STUND!" Hade precis lagt mig i sängen och pillade lite på telefonen men fick dra en filt runt benen och gå ner och se vad mamma ville. Hörde att någon pratade med mamma men kunde inte fatta vem. När jag kommer ner står en okänd kvinna i dörren med ett blomsterpaket. Förstod verkligen ingentning. Har jag varit med i en tävling för att vinna det här? Har jag fått dem från någon jag jobbat åt? Har de kommit fel? Men nej inget dera. Inte heller var det min födelsedag som blomsterbudet undrade.

Tog i alla fall emot paketet och blomsterbudet åkte vidare. Öppnade och förstod fortfarande inte men när jag läste kortet bröt jag ihop totalt visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, stod och snurrade runt i en cirkel kring mina egna fötter innan mamma stoppade mig och kramade om mig.
 
"Du betyder allt för mig, jag älskar dig. Massa kärlek, Joel." stod det på kortet. Förstår inte vart jag fick tag på denna underbara person. "Eftersom du var så nere och sen började gråta så mycket igår natt." Hur omtänksam kan man bli? Förstår ni varför jag älskar honom?! Är otroligt lyckligt lottad.
↳ 

Men neeej vad gulligt, åh!

Svar: dog lite!
Linnéa

↳ 

så himla, himla vackert.

Svar: <3
Linnéa

↳ 

fin bild!

Veckans blogg tävling: http://mohammedis.se/2012/november/veckans-blogg-12-11-09.html#comment <-- DELTA NU, OCH FÅ CHANSEN SYNAS FRAMFÖR TUSENTALS LÄSARE!

Svar: tack!
Linnéa

↳ 

ååh vad gulligt :')

Svar: dog lite :')
Linnéa

↳ 

Say WHAT?! Finns det såna killar?! :O Jag har fan letat i typ 24 år, håll hårt i den där, det finns inte så många såna!! :)

Svar: Haha nog finns dem alltid! Han är förjävla fin och bra på alla sätt. Har inga planer på att låta honom gå! :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG