Glassgalna fåglar




Passar på att lägga in lite gamla bilder som inte kom upp när min dator var trasig! Innan Joel kom hem till mig så var jag i Nora med familjen för att äta noraglass som förövrigt blev så mycket att jag slängde typ hälften till fåglarna som blev överlyckliga. Det är alltid fåglar också haha, gjorde så på ICA maxi en gång också.

I Nora promenerade vi omkring kollade in i alla små hörnbutiker, loppisar osv. Och det pågick en filminspelning där också så det var lite fränt att se softboxar riggade i fönster och klädställningar.
↳ 

Gillar den svartvita bilden på mannen och hunden. Den är liksom så... mysig :) hihi

Svar: Gillar den också! Speciellt för att jag har kärat ner mig i mopshundar haha ;) Och tack!
Linnéa

↳ 

läs vår blogg idag!

↳ 

Sv: Åh taack!!

↳ 

åh vad vacker du är, riktigt snygg blogg också!
Ha en riktigt bra lördag, kram :)

Svar: Åh tack tusen gånger om!Detsamma :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG