I welcome the fall

 
Igår kom mamma äntligen hem från en 4 dagars lång utbildning och pappa drog då med oss ut i skogen för att plocka svamp men jag plockade nog mer foton än svampar! Först när jag redigerade bilderna i början så satt jag och var ledsen över att jag tappat stinget i fotograferandet men sen trillade favoriter fram och jag fick fram fina redigeringar så jag ångrade mig lite. Har nog stinget kvar trots allt.

Allt jag kan säga är i alla fall endast tre ord; Jag. Älskar. Hösten. Blir så glad inombords alla fina färger, jag itter i mina zebrapyamasbyxor, stickad tröja, slappistofs i håret, redigererar höstbilder, kollar ut genom fönstret, lyssnar på musik, har en underbar pojkvän som jag ska till i helgen, skitbra vänner, världens bästa människor i min närhet. Kan inte förstå hur jag kunde ha höstdepression förut.


↳ 

Så söt är du snuttis!

Svar: du är söt vännen!
Linnéa

↳ 

Fina bilder! :)

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Åh vilken fin blogg! Jättefina bilder också! :)

Svar: Tack det värmer! :D
Linnéa

↳ 

Hej!

Följ gärna min blogg och kommentera gärna!

Ha en bra dag!

p.s Fin blogg, du är super duktig på att ta foton! d.s

Svar: Tack Molly!
Linnéa

↳ 

Så mysiga bilder. :)

Svar: Tack! :D
Linnéa

↳ 

SV: tack :)

↳ 

Hejsan! Jag har en fototävling på min blogg som drog igång idag, temat är "din finaste höstbild" och det hade varit väldigt roligt ifall du ville vara med. Inlägget hittar du här:
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Och ifall du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om ursäkt, lycka till ifall du är med :)

Svar: Ska nog kolla på det! :)
Linnéa

↳ 

MÅSTE BARA SÄGA ATT DIN DESIGN ÄR SUPER SNYGG :DD GJORT DEN SJÄLV?

Svar: TACK TACK! Ja det har jag! :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG