Ny höstdesign


Nu har en ny fräsch och lättare höstdesign kommit till bloggen. Woho! Superskönt tycker jag, det händer inte lika mycket i nya designen som gamla vilket ger lite mer plats till fotona. Samt att min gamla bloggdesign gick sönder 2 gånger på något sätt så jag tröttnade och tog mig i kragen och gjorde en ny istället för att laga den igen. Bilderna i headern och menyn känner ni säkert igen... Det är foton på mig som Weronika fotade på Karlskogafesten jag fuskade fram hösten men det blev himla fint tycker jag!
↳ 

Jättefin header! Älskar färgerna, riktigt höstigt. :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Linnéa

↳ 

Hejsan du! Gör du kanske gratis designers? :D

Du glömmer väl inte bort att rösta på bilden nr 3 :) min bild och vill hemskt gärna vinna så din röst kan göra så jag vinner! :D

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

Svar: Inte gratis tyvärr!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG