Bröllopsfotograf

 
Mitt andra bröllop är genomfört, är det nu jag kan titla mig som Bröllopsfotograf? Den här gången är det Anna och Johannes (eller Jojje som han kallas) som har gift sig. Det var riktigt roligt att få vara med om ett bröllop där man var med om alla förberedelser och sådant. Det är lite av ett vackert kaos!
     Så nu så redigerar jag som en galning bilder och ska göra leverans av porträtten som är färdiga, och när allt är levererat ska jag lägga upp lite mer bilder här.
 
Jag har bloggat väldigt väldigt dåligt men det beror på vårat internet, vi har haft problem med det sedan i början på förra året om inte längre. Så nu när det verkar som vi fått ordning på det så verkar det som min stationära dator har bestämt sig för att lägga ner istället. Eller ja nätverkskortet i alla fall. Hur som helst har jag fått min skoldator nu så jag får sköta uppdateringarna är ifrån, men det gör mig inget! Påminn mig förresten om att jag måste köpa en ny extern hårddisk... Vart hittar jag dem bästa samt billigaste?!
 
↳ 

Tycker definitivt att du kan kalla dig för bröllopsfotograf! Längtar till då vi får se resultatet! :)

Svar: Åh roligt! Nu är mitt första inlägg med porträttbilder uppe! :)
Linnéa

↳ 

Grattis! Du är en av finalisterna i min fototävling!

Svar: åh vad roligt!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG