Shoe maniac

 
Så planen var att jag i fredags efter skolan skulle åka till Örebro med mamma och köpa ett eller två par nya skor då mina Converse spruckit sedan i somras/höstas när jag inte orkade knyta upp dem och tvingade ner foten i dem med ett järnskohorn samt att mina vinterskor efter 2 säsonger gav upp hoppet och svek mig när jag råkade sparka i dem i trappen och de sprack från sulan haha!
 
Hur som helst så spårade jag väl ur lite inne i Örebro efter att jag hittade de här. Hittade ett par kängor, ett par nitboots, ett par nitsneakers sommarskor i vitt och de här där inne och kunde inte bestämma mig. Erbjudandet var 3 för 2 och jag var tvungen att välja bort något men det var omöjligt. Så jag tvingade på mamma att hitta ett par nya skor hon också och tillslut kom där ifrån med 5 par skor för ca 1100 kr. Business women and shoemania.
     Till min förvåning sa inte mamma prompt nej som jag trodde. Så många gånger jag gått och klämt på fina skor jag ändå aldrig kommer använda. Inte på väldigt länge i alla fall! Men nu fick jag och jag trotsade till och med halkan och snön och promenerade bort i de här till våra bekanta haha. Och nu är jag nästan jämnlång med Joel också, fattas bara 6 cm!
↳ 

Tusan så fin blogg du har! :DD

sv; Åh!!! :D Det ska bli kanon att se dem i sommar på hultsfreds festivalen. Ska du dit? :D

Svar: Åh tack blir superglad!
sv: jaaa eller jag vill dit! Vill ha dagspass vet du om det finns?! :D
Linnéa

↳ 

Ååååh vart kommer skorna på bilden ifrån?

Svar: Skopunkten om jag inte minns fel!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG