Are you gonna age with grace?

 
Tänkte göra en sådan här rolig lista i brist på annat. Lånade den av Johannes som i sin tur lånade det av Jocke. Så ni kan ju titta in hos dem också! Rubiken är en rad från en av mina nya favoritlåtar Oblivion - Bastille.
 

10 FAVORITER
Färg: Naturnära färger tror jag.
Mat: Subway omnom. Men annars grillat med bearneisesås!
Band: The Script
Film: Älskar romantiska filmer så just nu toppar Safe Haven. Ja det är Haven och inte Heaven.
Bok: Usch har inte läst en bok sedan typ vintras haha. Men den jag läste på engelskan var ganska bra. Northern Light tror jag den hette.
Sport: Ridsport!
Årstid: Hösten, förut var jag inte så höstig av mig men har kommit fram till att jag älskar hösten nu. Vår är fint också!
Veckodag: Fredag!
Glassmak: Ben & Jerry's Chunky Monkey, himmelriket i en burk.
Tid på dygnet: Kväll/natt

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött men glad.
Smak: Typ inget? Eller vad för smak menas det haha
Kläder: Shorts och en baseballtröja
Bakgrund: Obäddad säng och stökigt nattygsbord. (Ps, har alltid trott att det heter natthusbord?! Googlade och fick veta sanningen, mitt liv är en lögn)
Nagellack: Ett nästan helt avflagnat nagellack från Claudia Cosmetics i färgen nude
Tid: 19.48
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Min ihärdiga huvudvärk, två dagar är mer än nog.

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej det kan jag inte påstå, eller ja de jag var tillsammans med var ju bra vänner innan. Men så är det väl alltid mer eller mindre.
Brutit mot lagen: Ja det har nog nästan alla gjort
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Hahahhahahaha ja, hela skolan visste det förutom jag själv. "MEN DET ÄR JU DU SOM ÄR MED I DEN DÄR REKLAMEN!!". Hade gått vidare i tävlingen "Sveriges smartaste barn" som gick på TV3 när jag var typ 10 kanske. Jag gick inte vidare från Stockholm dock men tydligen var jag med i reklamen i alla fall. Har letat som en tok för att kunna se den men icke, jag har inte den blekaste om hur den ser ut tyvärr.
Kysst någon du inte känner: Nej

 

 

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Men åh, kan inte välja älskar båda årstiderna.

 

1 ÖNSKAN
Träffa Johannes och Susanna. Få börja på mitt gymnasie. Vinna en miljon eller dylikt så jag kan köpa en riktigt bra kamera och mitt drömobjektiv.

Mammis
↳ 

Hihi ditt liv är inte en lögn.... ;-)
Det är din mamma som tycker det är sött med era felors <3
Och har nte valt att rätta för charmen natthusbord eller som Pontus säger essesär till necessär <3
Så nu säger du nog LUSTA MAMMA!
Och menar SLUTA MAMMA :-)

Svar: Tänker fortsätta med natthusbord ändå, för det är så det heter eller hur?! :)
Linnéa

Mammis
↳ 

Oh YES
Jag ska tänker åldras med stil :-)
Jag tänker bli en vacker gammal antik kvinna med vackra åldrande skavanker som man betalar extra för på auktion!
Och tillmoch med skavas till moderna saker för att få dom vara se så vackert gamla ut....
Men hjärtat jag ska dansa som en ungdom hela tiden... Hihi

Svar: Hahaha mamma det finns ingen som kan skriva kommentarer som du kan!
Linnéa

Mammis
↳ 

<3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG