Hundvakt

 
Idag är jag mycket glad för imorgon ska vi vara hundvakt åt den här sötnosen, Kaija (har faktiskt ingen aning om hur de bestämt att stavningen ska se ut men jag gillar den stavningen så det får vara så haha). Samt att senaste avsnittet av Pretty Little Liars kom ut i natt så har massor att roa mig med. Samt jag varit effektiv och städat mitt rum och tv-rummet. Work flow!
 
↳ 

Åhhhh så söt! Är det emn jämte eller gråhund? Kanske inget av de, men de liknar det iaf ;) hahha. Allt bra? Kram vic ~

Svar: Det är en jämthund korsad med laika! Hon är supersöt men lite jobbig också haha :)
Det är fint med mig, själv?
Linnéa

↳ 

Åh så sööt!

Svar: Jaaa!
Linnéa

↳ 

åh vad söt! :'D

Svar: ja visst! :D
Linnéa

↳ 

Sjukt söt hund, vad är det för ras? :)

Svar: En blandras mellan jämthund och laika! :) Söt och lite jobbig haha!
Linnéa

↳ 

Åååh så söt! Vem skulle inte vilja passa den sötnosen! :)

Svar: Haha! Många skulle nog erbjuda sig vid första anblick men man märker sen vilket humör hon har så det är hårdhandskar på! Men såklart kärlek också :)
Linnéa

↳ 

Vad söt :)

Svar: åh tack ja! :)
Linnéa

↳ 

åh gud vad söt! jättefin bild!:)

Svar: tack! :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG