Oskar Linnros

 
Var ju på Putte i parken i lördags efter Storfors fair som ni som följer mig på instagram och twitter kanske minns. Hur som helst, jag hade 4 dagars pass som pappa lyckats få billigt av någon men orkade ändå bara gå en av de tre dagar jag hade möjlighet. Så jag var där och såg Oskar Linnros. Eftersom jag är väl medveten om Johannes kärlek till Oskars musik så köpte jag med ett ord från Oskars låt "Genom eld" som han dessutom signerat, och den här bilden skrev jag ut åt honom. Kolla in det här.

Och han var verkligen jättebra, hans band också för den delen. Sådant härligt drag och feeling. Den grövre halskedjan som ni ser på bilden gick av under konserten han kommenterade det med "Ja för vem skulle ana att min halskedja för typ 40 spänn skulle gå av?!". Älskar artister som erkänner att de inte äger en hel förmögenhet och spenderar dem på svindyra saker osv. Förra året var det Kapeten Röd som tog hem priset med sin "Köp mitt nya album på iTunes! Eller så laddar ni bara ner det på Pirate bay, tack för att ni kom!"
 
↳ 

Sv: Ja verkligen:D

Svar: :)
Linnéa

↳ 

Vilket läckert collage! :)

Svar: Tack :)
Linnéa

↳ 

åh han är bra!

Svar: ja sjukt bra!
Linnéa

↳ 

Såååå duktig du är på att fota!!

Svar: Guud tack!!
Linnéa

↳ 

Sv: Ja det är så vackert där uppe.

Åhhh Oskaaar han är ju bäst!

Svar: Ja han är superbra!
Linnéa

↳ 

SV: Ja den är riktigt fin och skön. Du får ta dig till närmaste "Monki"! :D

Svar: Ja! Sparar pengar till kamera nu iof men måste köpa något nytt inför skolstart :)
Linnéa

↳ 

SV: Tack så jätte mycket! Vad gör du just nu? :)

Svar: Lyssnar på Oskar Linnros faktiskt haha! Och svarar på kommentarer :)
Linnéa

↳ 

Najs!! :)

Svar: Ja :D
Linnéa

↳ 

SV: visst är dom :)

Svar: Supersöta verkligen!
Linnéa

↳ 

SV: Ja verkligen gott!! :)

Åh så kul för dig, älskar Oskar Linnros!!

Svar: Jaaa! Han är verkligen superbra, har fått Från balkongen på hjärnan nu haha :)
Linnéa

↳ 

sv: yes, allt bra?
kram ♥

Svar: Det är fint med mig :)
Linnéa

↳ 

sv; ja jag med, den är så lycklig på nåt sätt :) och vilken härlig bild, du är så duktig på att fota :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Linnéa

↳ 

Jätte snygg bild!

Svar: Tack tack!
Linnéa

↳ 

Åh han är så bra!

Svar: Ja galet!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG