Strandvisit

 
Var på Hargebadet igår med mamma, pappa, lillebror, moster, kusin och mammas kompis. Tog med mig kameran för att utnyttja den låga solens strålar mot kvällen om vi stannade så länge och det gjorde vi. Som jag skrev på twitter: "Vet nu hur jävla underbart det är att ligga nästan helt själv på hela stora stranden med kvällssolen i ansiktet och en svag bris?". Så himla klyschigt, men fy vad underbart det var. Hade kunnat sovit på min filt i bikini med en sarrong över mig hela natten. Mådde verkligen så bra i den stunden. Sen fick jag ju underbara bilder precis innan vi begav oss till bilen. Helst hade jag stannat lite till och varit med om The golden hour men jag har tyvärr en väldigt rastlös lillebror ibland. Hur som helst, helt underbart.
 
↳ 

Så härligt det låter och vilka fina bilder :)

Svar: Det var det! Och tack :D
Linnéa

↳ 

Hej, vilken fin blogg du har!
Hur mår du?

Svar: Tack!Jag mår bra :)
Linnéa

↳ 

Så himla fina bilder du tar!

Svar: Tack så jättemycket!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG