Turquoise water

 
Två bilder från vårt första besök i Hargebadet den här sommaren, då hängde vi en stund vid hopptornen och där var det en brygga av något slag.

Påtal om något annat, idag vaknade jag av att Louise smsade sin klasslista så jag gick och letade upp min också. Så nu har jag koll på vad alla heter, eller ja jag vet inte direkt vem som är vem. Men det är i alla fall jag och en till Karlskoging i min klass. Haha Louises och Veronicas klass är 7 st totalt och vi är typ 24 tror jag.
 
↳ 

OMG jag älskar din blogg, så jävla fin :O <3

Svar: Men gud vad söt du är haha! :') Tack!
Linnéa

↳ 

fina bilder!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

vad fina bilder=)

Svar: Tack :)
Linnéa

↳ 

Haha jag med, ska vi ta oss en lunchdejt imorgon och käka kinamat????? :d haha

Svar: Haha javisst!
Linnéa

↳ 

Svar: Tack så mycket! :D
Jätte fin blogg, allt bra?

Svar: Tack själv! Ja det är fint med mig :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG