Fototräff 2013

 
Jag och Jonna var på fototräffen i Hagaparken nu i Söndags. Anledningen till att jag flängde iväg i husvagn med Jonna och hennes familj och blev en jätterolig weekend i Stockholms trakterna. Vi har spelat Bredängstil i bilen när vi insåg att vi hamnade på Bredäng camping, gått på Grönalund och fototräffat.

Tillbaka till fototräffen, vi kom dit ungefär först av alla kanske var tre andra fotografer som satt där. Vi är nämligen inga tidsoptimister och åkte från campingen en timme i förväg. Hur som helst, hade jätteroligt på fototräffen och många brast ut i skratt under rättningen av tipspromenaden. Exempel från den är bilden där en korv flyger i ett snöre haha! Kan lova att övriga parkbesökare tittade fundersamt när Ottilia, Michaela och Elin juckade för att få korven flyga mot sin "frivilliga" från publiken som skulle fånga den med munnen. Workshopen med Speedlight blixtarna var riktigt intressant och rolig och fick mig att klicka hem någon speedlight och ställa mina studioblixtar på vinden. Så mycket smidigare än att konka upp mina åbäken till blixtar.

Stort tack Elin, Michaela och Ottilia för en superkul fototräff ♥
 
↳ 

Åhhhh, juckbilden - kan inte du skicka den? HAHA. Så jädra skön!! :)

Jättekul att ni kom och tyckte det var roligt. Hoppas att vi springer på varann i framtiden igen! KRAM

Svar: Haha jo det fixar jag! :DJag det hoppas jag med, kram!
Linnéa

↳ 

Känner mig så ~*fab*~ nu som är med i din blogg LOL<3

Svar: hahaha!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG