A zoo in our back yard

Vi har väl mer eller mindre fått ett litet zoo på våran baksida. Pappa bestämde sig för att köpa viltfoder till rådjuren så nu har vi både hjortar, harar och rådjur här hemma haha!

↳ 

Så fina bilder! Vilket pogram använder du när du redigerar bilderna? (för du redigerar dom va....?)
Kram! :)

Svar: Först hade jag instagram, sen använde jag photoshop i telefonen, sedan afterlight eller något sådant haha! Det var en lång process innan det fick duga :)
Linnéa

↳ 

hej var gärna med i veckans blogg på min blogg där du vinner en länkning inför mina 100 läsare ! :)
http://juliasimonejansson.blogg.se/category/veckans-blogg.html

↳ 

Underbart!

Svar: Ja verkligen! Nu är det dock diverse djurbajsar över hela baksidan men det var det nog värt ändå. Näring för gräset haha!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG