Hundutställning

 
Jag var på en hundutställning i stallet idag i en timme ungefär innan vi drog vidare till Kristinehamn för lite shopping och reperation av mina Thomas Sabo berlocker. Svimmade nästan för en stund när jag sprang på den här krabaten, mopshundar är så förfärligt söta! En sådan har legat högt på listan över vad jag vill ha men mina föräldrar, pappa i alla fall, vill inte ha någon hund eller katt heller för den delen wää.
↳ 

sv: haha åh ♥ Tack :D

↳ 

sv: haha ja, det är synd att allt blir så dyrt bara! Annars skulle jag gå loss på inredningen på en gång :)

↳ 

hejhej, hittade din blogg via ett youtube klipp från 2011, hehe.
Snygg design! Gör du fortfarande designer åt folk? <3

Svar: Hahaha jösses! Hoppas det var en av mina kodningstips och inget annat hemskt :)Tack! Nej tyvärr, har inte orken till det längre!
Linnéa

↳ 

hehe, det var en video där du visade en design som gjort till nån kompis :)

Svar: Jaha! Troligen till Caroline då, hon betalade mig för designen :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG