Donuts


Haha i fredagskväll vid middagsbordet så pratade vi om marknader, för vi hade handlat på ICA och det var en lapp om Grythyttemarknaden och en kompis hade varit i Hallsberg på marknad då på fredagen. Så jag frågade mamma när det skulle vara här nästa gång så vi satt och klurade på det men kom inte fram till något.
 
På lördagmorgon kommer mamma in på mitt rum vid åtta och säger "Linnea det är marknad på stan idag". Trodde hon skojade med mig eftersom vi pratade om det igår, men tydligen var det så haha hon hade kört hem från nattskiftet och så var det avstängt i stan och massa bilar överallt! Så jag och Veronica drog ner och köpte munkar. Ingen av oss hade pengar kom vi på men så räknade dem fel när hon betalade med presentkort på en affär så vi fick lite lösa pengar i alla fall!
 
Hade en skitdag igår förutom när vi var på stan, tror jag har PMS x3000 eller någonting. Tappade busskortet på okänd plats så det gjorde inte det hela bättre direkt. Veronica försökte göra mig glad och googlade på mopsar och visade massa bilder haha så söt.
↳ 

gott med munkar :)

Svar: Ja! :)
Linnéa

↳ 

tack så himla mycket :) så gott det ser ut att vara :)

Svar: Det var det! :)
Linnéa

↳ 

sv: riktigt gott!

Svar: :)
Linnéa

↳ 

Vad roligt med marknad :)

Svar: Ja! För lite liv i den annars rätt så döda staden :)
Linnéa

↳ 

men herregud vad sugen jag blev nu :(

Svar: Haha stackarn! Du får prova göra egna :D Det gjorde min kompis pappa, vet inte hur resultatet blev dock!
Linnéa

↳ 

Ja grillat är alltid gott! :)

Mums, det såg gott ut också!

Svar: Ja så gott!
Linnéa

↳ 

sv. Ja, det är riktigt gott. :)

Svar: Verkligen!
Linnéa

↳ 

Ja de där cocosbollarna var riktigt goda, aldrig ätit sådana innan. Den där donutsen såg riktigt god ut.

Svar: De var dem!
Linnéa

↳ 

Oh jeeez vad mumma! :3 vill ha!

Svar: Du får hålla utkik när det kommer en marknad till din närmsta stad eller där du bor! :')
Linnéa

↳ 

åh gott!
sv: haha njaa föredrar nog en hederlig grill i framtiden ;)
jodå mysigt blev det iaf :)!

Svar: Supergott!sv: Haha förstår dig!
Linnéa

↳ 

Svar: tusen tack! Ja, man hoppas ju att det går bra :)
Bloglovin byte? Kram :D

Svar: Gärna! Jag blev 187 :)
Linnéa

↳ 

men gud vad gott!

Svar: jaaa!
Linnéa

↳ 

Mmm vad gott.

Svar: supergott!
Linnéa

↳ 

Ja, visst var dom grymma :) <3

Svar: Ja verkligen!
Linnéa

↳ 

SV. Tack så mycket! :)
Åh vad goda de ser ut att vara.... :D
Kram

Svar: Riktigt goda!Kram!
Linnéa

↳ 

hej! allt bra? :)

Svar: Det är bra med mig, själv då? :)
Linnéa

↳ 

mums!

Svar: håller med, mums!
Linnéa

↳ 

sv: Hihi, aa eller hur? Älskar frukost:) Och dom där munkarna såg riktigt goda ut!

Svar: Det gör jag med för det mesta! Men är ganska fantasilös numera ska hitta på något nytt!Det var dem! :)
Linnéa

↳ 

Åh vilka underbara bilder!
Hahaha så som din kompis verkar vara är min pojkvän, kommer alltid på saker för att få mig att le ;)
härligt med såna människor!
Kram

Svar: Tack!Ja det är guld värt att ha dem i sina liv!
Kram
Linnéa

↳ 

ååh de har så goda donuts! :D

sv; hihi hoppas det, orkade aldrig ha masken idag hehe :s

Svar: Verkligen!
Haha next time då :')
Linnéa

↳ 

sv: tack, och vad fin blogg!
kram

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Åh, fy vad gott med donuts :o

Svar: Ja men eller hur! :D
Linnéa

↳ 

gOtt :)

Svar: mycket! :)
Linnéa

↳ 

Gott!

Svar: Ja :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG