Fina tights

 
När jag var i Stockholm var mitt största mål, om jag hann med att shoppa något, att hitta ett par sådana här tights/leggins (vad ni nu väljer att säga). Har letat en halv evighet efter de perfekta och så när det var en halvtimme kvar innan bussen drog vidare så sprang vi längs drottningsgatan så vi skulle hinna in i alla fall en butik och Waynes för Jonna behövde koffein. H&M blev det första vi rusade in i, jag sprang runt och kollade och såg ingenting. Precis som vi skulle gå ut och jag kommit ner några trappsteg i rulltrappan såg jag de här skapelserna hänga borta i ett hörn. Tvärvände i trappen och sprang upp. Lyckan var oändlig, hann inte ens prova dem men det gjorde inte så mycket. Mhm perfect.
↳ 

Sv:
Tackar!! :D

↳ 

Åh så fina! hur mycket kostade dem? :)

Svar: 129, inte alls farligt! :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG