Gammalt blir nytt

 
Har ju som sagt de senaste dagarna (eller ja det var väl någon vecka sen nu) suttit och gått igenom arkivet och redigerat lite. Här är en bild från tävlingarna i Strömsholm 2011, vill verkligen åka dit igen nu när jag har lite nya kamera grejer!
↳ 

shit vilken fin blogg!du har så himla fina bilder, har du lust att göra ett bloglovin byte?

Svar: Åh tack tack! Det kan jag göra, era bilder är vackra så ser gärna mer! Jag blev nr 12!
Linnéa

↳ 

vilken härlig bild :)

Svar: Tack! :)
Linnéa

↳ 

åh älskar strömsholm-tävlingarna! hima fint där!

Svar: Ja det är underbart! Och solen stekte på så det var sjut härligt den dagen!
Linnéa

↳ 

Funderar på att åka till Strömsholm faktiskt :) så fin häst!

Svar: Det tycker jag du ska! En riktigt härlig upplevelse med både dressyr, hoppning, show och marknad :D
Ja det var en av mina favoriter!
Linnéa

↳ 

himla fin bild!

Svar: Åh tack!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG