Landskap - tävling

 
Nu är jag med och tävlar i Johanna Fåglunds fototävling med temat Landskap. Priset är en värdecheck på 300:- från Kamda.se och jag skulle använda den värdechecken till detta Halvtonade gråfilter. Och spara resten eller hitta något mer!

Bilden var en av de absolut första bilderna jag fotade 2013 och jag blev otroligt nöjd med den för de vackra molnen, månens sken och stjärnorna. Ett vackert nattlandskap i Januari.
↳ 

Grymt snygg bild!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

guuud vilken bra bild???? planerar du på att bli fotograf?

Svar: ååh tack tilda!! jaaa jag börjar IT-design till hösten och frilansar lite nu så gott jag kan hihi ♡
Linnéa

↳ 

ååh så fin bild!!
sv: tusen tack! :)

Svar: hihi tack!!
Linnéa

↳ 

Älskar verkligen denna bild, jättefin! :)

Svar: Åh tack! Jag älskar den mycket jag med :')
Linnéa

↳ 

jättefin!...lycka till i tävlingen=)...

Svar: Tack och tack igen! :D
Linnéa

↳ 

Häftig bild!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Grym bild! Dramatiska moln, stjärnor, gosh skulle nästan kunna inspirera vilken kreativ själ som helst till att skriva en novel

Svar: Åh tack, älskar sådana här kommentarer gör mig glad ända in i benmärgen!
Linnéa

↳ 

Gud vilken bra bild, verkligen jättehäftig!

Svar: Tack så jättemycket!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG