Liseberg

 
Igår blev det en resa till Liseberg med lite vänner och annat folk, ca 4 timmars bussresa och sen sprang vi rakt till Kanonen och Balder. Livrädd var jag, hade dragit på mig karusellskräck under förra året verkar det som. Rasmus skrattade åt mig när jag skrek halsen av mig i Kanonen på första åket. I Balder chockades jag nästan lite, det var långt ifrån så läskigt som jag mindes?! Gasten där emot var nästan läskigare än innan haha, Weronika hade ljudinspelning på så vi kunde höra hur mycket vi skrek sen, herregud haha!
↳ 

åh galet va skoj med liseberg!! och dina bilder är riktigt fina!

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket!
Linnéa

↳ 

kärlek till liseberg!

Svar: Liseberg är verkligen så fint, och roligt!
Linnéa

↳ 

Tack så jätte mycket snälla!!
Ha en fin söndag! :)

Svar: Tack detsamma!
Linnéa

↳ 

Låter som du haft en toppendag!

Svar: Det har jag verkligen :D
Linnéa

↳ 

Fint!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Åh va mysigt ! :D

Svar: ja! :)
Linnéa

↳ 

Hej! Är du ett fan av sångaren Bruno Mars? Kanske du skulle vilja få daglig uppdatering om honom? Isåfall kanse du skulle tycka om min blogg om honom, :) du kan besöka den här: http://brunomarsswe.blogg.se/ lämna gärna en kommentar ! :)

Ha det bäst!

↳ 

Vad härligt! Älskar bilderna ;)

Svar: Ja det var det! Tack :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG