Mitt första bröllop







Fick fota mitt första bröllop igår, egentligen var det ett kalas för mina kusiner jag skulle till men så var mina kusiner, 10 och 3år, jättestrikta med att vi inte fick gå ut på baksidan och alla persienner var nerdragna. "Det är en överaskning!!!". Ingen förstod någonting för än vi äntligen fick komma ut på altanen och där står min moster iklädd i en vit klänning med världens vackraste bukett i handen och bakom henne står hennes sambo. Blev helt förvånad och kunde inte låta bli att gråta lite. Jag är en hopplös romantiker och älskar sådana här saker, filmer och allt! Så det här blev mitt första bröllopsfotografering, helt oförberedd och allt. Tänkte strunta i att ta med kameran först men tog med den i farten precis när jag gick ut till bilen, och tur är väl det!
↳ 

Så fint det var!

Svar: det var det verkligen!och tack!
Linnéa

↳ 

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Linnéa

↳ 

Gud så romantiskt! Otroligt fina bilder också! :D

Svar: Ja verkligen, tack! :D
Linnéa

↳ 

Fina bilder!:)

Svar: Tack! :)
Linnéa

↳ 

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG